آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

معرفی فعالیت وبلاگ

دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹ ق.ظ

سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم . چند وقتی وارد حوزه وب مستری شدم .


برای یه وب مستر به روز بودن خیلی مهمه و  خواندن مطالب جدید در این حوزه یکی از نیازهای اساسی این فضا است.

چون خودم برای پیدا کردن مطالب خیلی اذیت می شدم و گاهی برای خوندن یه مطلب جدید روزها یا هفته ها دنبال منبع خوب و آموزشی بودم اما همه جا یا پولی بود یا رایگان ها ارزش محتوایی خوبی نداشت. از طرفی می ترسیدم که از هر منبعی بخونم و یا پول پرداخت کنم و مطالب تکراری بخونم. برای همین تصمیم گرفتم این وبلاگو راه بندازم که هر زمان منبع خوبی پیدا کردم بیام و با شما هم برای راحتی این موضوع به اشتراک بذارم.

لازمه شما دوستان عزیز من رو تو این قضیه همراهی کنید یا اگر شما هم مطلب آموزش خوبی دارید برای من به بفرستید تا منم برای همه عزیزان علاقمند به این موضوع به اشتراک بذارم.

زیاد دوس ندارم حرف بزنم پس بهتره زودتر کارمو شروع کنم.

با من همراه باشید 

  • میلاد متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی