آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۱۰
آذر

خیلی از افرادی که در حال کارهای اینترنتی هستند شاید وقت چندانی نداشته باشند که وب سایت خود را طراحی کنند به همین خاطر باید آموزش سریعی را برای یادگیری صرای حی وب سایت در نظر بگیرند. برای همین منظور یادی آموزش باید که چگونه خیلی سریع در کوتاه ترین زمان وب سایتی حرفه ای پیاده سازی نمایید.


شاید به این فکر کرده اید که برای اینکه وب سایت خاصی را طراحی نمایید حتما به این نیاز دارید که برای ان کد نویسی نمایید. اما ما قصد داریم که شما را برای موضع دیگری که طراحی وب سایت بدون نیاز به کد نویسی آماده نماییم. این راه بسیار ساده تر و کم هزینه و البته سریع تر است.

طراحی وب سایت
برای اینکه بدون کدنویسی وب سایت خود را طراحی کنید می توانید با استفاده از قالب هایی آماده ای که وردپرس برای شما آماده کرده است، استفاده نمایید. وردپرس برای شما هم قالب پولی و هم رایگان در نظر گرفته است. با استفاده از این قالب ها می توانید وب سایت حرفه ای و بسیار زیبایی طراحی نمایید.


برای اینکه با استفاده از قالب وب سایت زیبایی را طراحی کنید، به راحتی م توانید در کمتر از 2 ساعت وب سایت خود را با استفاده از قالب وردپرس طراحی نمایید. تنها کاری که باید شما در این زمینه به آن مسلط باشید نحوه ی استفاده ی شما از قالب های آماده ی وردپرس می باشد.

طراحی وب سایت خود را خودتان انجام دهید


شرکت های بسیار زیادی وجود دارمند که بتوانند کار طراحی سایت شما را انجام دهند و لی برای اینکار هزینه های بسیار زیادی را از شما خواهند گرفت. بخاطر همین منظور باید حتما برای طراحی وب سایت خود از آموزش ها و دانتسته های خوئد استفاده کنید. یادگیری شما برای طراحی وب سایت فقط 7 ساغت بیشتر طول نخواهد کشید و شما به راحتی کمی توانید وب سایت خود را طراحی نمایید.

  • میلاد متین