آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

لپ تاپ مناسب برنامه نویسان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ برندهای مختلفی برای لپ تاپ مناسب برنامه نویسان در بازار وجود دارد. اما کدام یک را بخریم که بهترین انتخاب ما باشد؟ به چه نکاتی باید در هنگام خرید لپ تاپ توجه کنیم؟؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به جواب سوالتان برسید.

 از جمله مواردی که باید به آن توجه شود کیفیت صفحه نمایش سیستم است. شاید تصور خیلی از افراد این باشد که برنامه نویسان ، طراح و گرافیست  نیستند که کیفیت مانیتور برایشان اهمیت داشته باشد اما این باوری غلط است. برنامه نویسان ساعت‌های متوالی به صفحه نمایش سیستم خود خیره می‌شوند و اینکه مانیتور آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد اهمیت زیادی دارد.

سوالی که خیلی از کاربران درباره صفحه نمایش می‌پرسند، آیا صفحه نمایش باید لمسی باشد؟ هیچ ضرورتی برای خرید لپ تاپ با صفحه نمایشی وجود ندارد و می تواند هزینه شما را بالا ببرد اما اگر از لحاظ هزینه‌ای و قیمت مشکلی ندارید داشتن یک صفحه نمایشگر لمسی حسن به حساب می‌آید.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید لپ تاپ به عنوان برنامه نویس باید در نظر گرفت قدرت پردازنده یا cpu، اندازه حافظه رم، تعداد هسته،فرکانس و...

اگر برنامه نویس هستید اصلا به فکر خرید لپ تاپ با رم کمتر از 4 گیگابایت نباشید. نگهداری شارژ تا 6 ساعت حالت ایده آل است و به آن توجه کنید. اگر لپ تاپ را با خود زیاد حمل می کنید حتما به وزن آن توجه کنید.

  • میلاد متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی