آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

آموزش طراحی سایت

صفر تا 100 طراحی وب را از ما بخواهید

بهترین کارت گرافیک ها برای ماینینگ

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳ ق.ظ

امروزه از کارت گرافیک برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. ارز دیجیتال در دنیای تکنولوژی امروزی بسیار مطرح است اما برای اینکار نمیتوانید از هر لپ تاپ یا هر کارت گرافیکی استفاده کنید.

اگر یک ماینر هستید و قصد خرید لپ تاپ و خرید کارت گرافیک را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین کارت گرافیک‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G :

کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce GTX 1660 GAMING OC 6G دارای امتیاز GPU Boost 1860 مگاهرتز است که 75 مگاهرتز بالاتر از مشخصات مرجع انویدیا است. پردازنده TU116 آن با یک دستگاه بزرگتر سه قطعه ای که توسط یک فن 80 میلی متری خنک می شود ، قرار دارد . از نظر اندازه شبیه Premium GeForce RTX 2060 Gaming OC Pro 6G و GeForce RTX 2070 Gaming OC 8G است که طول آنها بیش از 11 اینچ (28 سانتی متر) ، طول آنها 4.4 اینچ (11.3 سانتی متر) و ضخامت 1.5 اینچ (3.9 سانتی متر) است.

 

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF 3-GTX1660-O6G-GAMING :

 

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF 3-GTX1660-O6G-GAMING دارای ۳ فن قدرتمند برای خنک کردن است؛ بدون اینکه دوام آن را از بین ببرد.

از ویژگی‌های این کارت گرافیک می‌توان به ساخت Auto-Extreme، محافظت توسط صفحه پشتی سفت و محکم برای جلوگیری از انعطاف پذیری PCB و یاتاقان‌های فن دو توپی با استانداردهای IP5X در قسمت بالایی آن اشاره کرد.

کلیه‌ی قابلیت‌های این کارت گرافیک با تست‌های دقیق ارزیابی می‌شوند تا از سازگاری با جدیدترین قطعات TUF اطمینان حاصل شود. اگر به دنبال کارت گرافیکی می‌باشید که از سیستم خنک‌کننده فوق العاده‌ای برخوردار باشد، خرید این سری از کارت گرافیک‌ها انتخاب بسیار خوبی می‌باشد.

کارت گرافیک یکی از اجزای مهم سخت‌افزاری می‌باشد و با نام GPU و VPU هم آن را می‌شناسند.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF 3-GTX1660-O6G-GAMING قطعه وظیفه‌اش رندرینگ یا نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایشگر در کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و سایر گجت‌ها است؛ بنابراین می‌توان گفت که این جز در حد بسیار خوبی به کمک پردازشگر مرکزی می‌آید و از حجم و میزان عملیات مربوط به آن کم می‌کند.

کمپانی تایوانی یا بهتر است بگوییم کمپانی چندملیتی ایسوس، یکی از پیشگامان صنعت گیمینگ در جهان است و با شرکت مشهور انویدیا شریک تجاری می‌باشد. ایسوس چهار سری از کارت گرافیک‌های خود را نظیر Phoenix، Dual،   TUF Gaming و ROG STRIX با تراشه‌های قدرتمند و موجود در بازار انویدیا تولید کرده است.

 

کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce RTX 2060 WINDFORCE OC 6G :

 

کارت گرافیک گیگابایت مدل GeForce RTX 2060 WINDFORCE OC 6G علیرغم ابعاد چشمگیر ، از نظر تراکم نسبتاً سبک است. با وزن 1.79 پوند. (811 گرم) این در مقایسه با نسخه 2.15 پوندی (974 گرم) GeForce RTX 2060 Founders Edition دارای وزن کم  تر است. گیگابایت از یک سینک سه بخشی استفاده می کند که چهار لوله حرارتی مسی به آن متصل شده است. این لوله ها در وسط پهن می شوند و مستقیماً روی GPU Nvidia قرار می گیرند ، جایی که قبل از پخش شدن از طریق آرایه های باله ، گرما را از بین می برند.

در سمت راست کولر ، یک قسمت از سینک با مدار تنظیم ولتاژ در زیر لنت ها تماس می گیرد. این به سادگی به قسمت میانی کمک می کند تا TU106 و ماژول های حافظه اطراف آن در کمترین دما ممکن کار کنند. سه فن 80 میلیمتری در بالای محلول حرارتی قرار می گیرند. فن های بیرونی خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخند ، در حالی که فن میانی در جهت عقربه های ساعت می چرخد. گویا تلاطم در حداقل ممکن است ، باعث تولید جریان هوای کمتری از فن های مجاور می شود.

سپس ، در حالت بیکار ، فن ها به دلیل ویژگی که Gigabyte آن را 3D Active Fan می نامد ، دیگر چرخش را متوقف می کنند. علاقه مندان که ترجیح می دهند درجه حرارت کمتری را حفظ کنند می توانند فن 3D Active را با استفاده از نرم افزار قابل دانلود Aorus Engine غیرفعال کنند. صادقانه بگویم ، طرفداران آنقدر سر و صدا می کنند که ما ترجیح می دهیم چرخش آنها را حفظ کنیم (حتی اگر حالت غیرفعال یکی از مزیت های رقابتی این کارت باشد).

 

  • میلاد متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی